Välpaketerat, snabbt, fast pris!
Kickstart på utveckling av nya möjligheter
Ibland är det svårt att veta eller att prioritera vad som är de bästa utvecklingsinsatserna för att få snabba och kostnadseffektiva resultat. Men, det bästa är att det finns effektiva metoder som inte kräver långa utredningar och stora kostnader.
På Zardo arbetar vi med en snabb och effektiv metod som vi har paketerat och kallar för ”Diagnosen”. Vi liknar detta med att gå till husläkaren och göra en hälsokontroll. Genom en begränsad insats får ditt företag en översikt över ett antal områden där ”hälsotillståndet” graderas utifrån tillstånd och vad som är mest ”akut” att ta tag i.
Zardo har paketerat tre olika DIAGNOSER:
AFFÄRSDIAGNOS
Fokus på HUR, VAD och VEM som skapar företagets intäkter!
Om du vill få en heltäckande översikt över den intäktsskapande delen av din affärsverksamhet så är det ”Affärsdiagnosen” som du skall välja som startpunkt.
Här inkluderar vi allt från kundbas, säljorganisation och kundservice till varumärke, intäktsströmmar, erbjudanden etc.
INTÄKTSDIAGNOS
Fokus på VEM som skapar företagets intäkter!
Om du vill begränsa dig till att få djupare förståelse för varifrån ditt företags intäkter kommer, då väljer du att starta med ”Intäktsdiagnosen”.
Vi tar oss en närmare titt på olika kundkategorier, geografi etc.
ERBJUDANDEDIAGNOS
Fokus på VAD som skapar företagets intäkter!
Om du vill begränsa dig till att få bättre förståelse för vad som skapar ditt företags intäkter, då väljer du att starta med ”Erbjudandediagnosen”. Här koncentrerar vi oss på företagets erbjudanden.
Är erbjudandena de rätta? Saknas något? Förstår marknaden vad som erbjuds? Etc.